expresshopping

Efter jobbet idag, runt halv 7 så tog jag min nog den snabbaste shopingrundan jag någonsin gjort. Skatten har kommit in och jag tänkte först klippa mig. Menj ag insåg att SOUK Gallerian har öppet till 20.00 så jag skulle hinna springa in på H&M och köpa en tshirt att trycka på till Nät, och kanske ett par sköna sandaler till migsjälv. Gympadojorna är totalt instängda och varma (ni kan ju tänka er hur det luktar efter ca 10 timmars arbete..) Haha!

Jo men misst,
det blev en helskön blekt tunika och jeansleggings (jag vet, fjortisvarning extrem, men dom kommer komma till användning), från GinaTricot och ett par guldsandaler från H&M. Under 800 kr, rena kapen!

När jag väl kom upp till Soukgallerian så fanns det inga tider kvar för dagen, men ajg fick en tid till klippning imorgon 18.15. Perfekt efter jobbet, och en underbar start på helgen!

Top Streetwear, där jag nu provjobbar, börjar växa lite på mig. Det som känns lite jobbigt är de otroligt långa arbetspassen med endast en halvtimmes lunch, inga raster emellan.

Det gör mig jätteledsen att jag inte fick ledigt för att åka ner till Örebro och se Hans, nyhemkommen från Norge, efter 2 år. :[ Jag kanske kan ha en skype session med mina systrar, David och Hans tillsammans imorgon kväll eller Lördag eftermiddag?

Kanon.






Kommentarer
Postat av: David

OOH yes! Klart vi borde ha en Skype-session med dig! ^^, Jag träffade Hans ikväll, sjuukt kul! Haha, det kommer vara fint imorgon. Men vi träffar dig ju nästa vecka på Emmas 18-dag?

2009-06-12 @ 02:41:20
Postat av: stephanie

jag är också olycklig över att jag inte kan hänga med till örebrao och träffa haniman! jag tycker vi kör en mys skypekväll!

2009-06-12 @ 10:11:01
URL: http://bananasandmilk.blogg.se/
Postat av: Nät

yaaaaay...Nät-tröjan!!! lycka Åhh jag är också avis att jag inte kan hänga med David och Hans och dina systrar... Och dig...

2009-06-13 @ 02:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0