Fredag.

Fredagen har varit händelserik och fruktansvärt rolig! För att börja dagen med finstrykning av klänningen som skulle provas på Emma till att sedan (runt 4 snåret efter en hel dag i pyjamas) göra sig i ordning till Studentmottagningarna.

Första stoppet var Christian Lund för gratulationer och en fantastisk potatissallad! (Mina närmsta vet hur jag tycker om min potatis, så potatissallad var grovt uppskattat!) Medans vi minglade med Stephanie, Filip, Christian, Markus, Emma och Christians kompis (som jag tror hette Fredrik) så minglade vår kära mor med de vuxna.

Efter en dryg timme så var det "off" till Johanna Olergårds mottagning i Haninge, men vi han inte alls stanna där så länge eftersom vi skulle tillbaka och hämta mamma hos Lunds. Men när vi väl kommit tillbaka till Lunds så vart det röj och det slutade med att vi satt och jammade vid pianot och dansade i vardagsrummet efter att i princip alla gått. Dom enda som var kvar var vi, Sofia Nyman & Lund's granne.

Jag fick chansen att lära alla "Cupids Shuffle" dansen. Den måste ni lära er. Nästa gång ni ser mig, säg då till. Den är jätte enkel och en partytrickare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0