Godmorgon!

Så var det dags att leta upp adressen till kära fröken Olergårds mottagning och ta reda på vad jag ska ha på mig. Jag tycker det är helt fantastiskt hur många det är som ska ta studenten idag! Jag tror jag känner 3-4 stycken tillochmed. Sorgligt är det verkligen dock att vi inte hinner till Noomi's. Men hon bor ju i Örebro..  Vi får gratta henne när vi kommer ner till Hans homecoming från missionen. Jag tror att hon förlåter oss lite då.

Ja juste! Hans kommer ju hem från sin mission i Norge! Wow. Det var ca 3 år sedan jag såg honom Och David Luthman tillsammans. Och nu får vi vänta ytterligare ca 1 år tills Thomas kommer hem igen och vi alla är samlade som på den gamla goda tiden.


Peace

Kommentarer
Postat av: David

Whoopie! Det blir gött att se er alla samlade igen. =) Det kommer bli fina tider! Haha, väldigt intressant att se hur alla har förändrats också.

2009-06-06 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0