liten uppklarning bara..

Jag tycker jätte mycket om mitt nya jobb, tro ingenting annat. Men vissa saker stämde inte riktigt bara. Min chef är underbar, hon är helt fantastiskt rolig och vi skrattar och skojar med varandra varje dag. Samma sak med personalen: Bobby & Monika. Underbart snälla människor som är jätteroliga att jobba med.
Jobbet är inte så speciellt "jobbigt", men allt stående gör att amnf år ont i fötterna efter ett tag. Men mina fötter har börjat vänja sig.

Efter diskussioner med bland annat min Moster, Mamma och vänner så börjar jag se egenskaper av en Manager och butikschef som är värda att utvecklas, hos mig själv.

Peace peeps.

Hur har ni det egentligen? Jag saknar att se folk jag känner om dagarna!
Om ni vill komma och hälsa på på dagarna så finns jag på Top Streetwear, mitt emot Åhléns CIty, på Klarabergsgatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0