"Noones Laughing at God"

Laughing With - Regina Spektor

Hennes Nya Album "Far" är helt fantastiskt. Just nu lyssnar jag på det på Spotify som alla verkar tycka är helt fantastiskt. Senast igår kväll fick jag "småskäll" från Hans för att jag inte använde spotify! Såå det var väll dags att börja använda det lite då..

Lyssna även på Jack Penate!
Ännu en annan helt fantastisk artist med albumet "Everything is New".

Idag väntar en härlig dag med klänningsletande med Emma (som även ska iväg på arbetsintervju runt 13 snåret i eftermiddag). Jag SKA HA den där klänningen. Den som jag hade för 1 år sedan och lämnade med mina kära sverigekläder älskande kompisar. En fotlång tubklänning med lite zebramönster.

Peace

Kommentarer
Postat av: stephanie

åh, lyssnar på albumet nu! åh har emma haffat jobb? var?

2009-06-29 @ 11:40:32
URL: http://bananasandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0