Oregon, state of mind.

Igår pratade jag med Paul på Skype. Eller mer hade ett videosamtal. Mycket efterlängtat vill jag erkänna, eftersom jag inte har pratat med honom på ungefär en månad, och.. Jag saknar honom. Han är min bästa vän från Hawaii och en väldigt underbar och rolig själ.

Det drygt 3½ timme långa samtalet involverade även hans söta föräldrar som kom och våldgästade. Hans Pappa som hoppar och studsar på honom, skämtar med mig fram och tillbaka, försöker sälja in Paul som blivande make och hans mamma som (efter min förfrågan och Pauls protesterande) visar ursöta babybilder på honom.

Hans föräldrar inbjöd mig att komma till Oregon och bo hos dom (och hälsa på) ett tag. Någonting som Paul också har pratat mycket om, och det är klart jag vill komma. Paul tryckte verkligen på att HAN ville att jag skulle komma. Det kändes skönt att höra eftersom Paul inte ofta uttrycker starka känslor för något, även om jag kan läsa honom otroligt bra, och han kan detsamma med mig. Han pratade om att Roadtrippa ner till Los Angeles, San Fransisco, Disney World, Las Vegas och även att han tycker vi börde mötas i Mexico (av någon anledning??). Haha. Underbart. Detta ska jag nu försöka planera in.

Paul frågade även vad jag saknar från USA, eftersom han tydligen gör feta paketet som han ska skicka till mig! :] Kärlek i hjärtat!

Det påminner mig verkligen om hur mycket jag saknar Paul och Brittany. Dom är mina syskon. Punkt.

Jag funderar på att åka tillbaka till Hawaii.. Kanske i vår. Beroende på. Men jag vet inte. Jag är så klyven! Det är så mycket som händer här hemma i Sverige, på massa olika sätt som jag är jätte excited för. Men ändå saknar jag Hawaii och mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0