Perfekt dag för utflykter.

Idag har jag alltså haft en lunchträff med Pappa. Vi åkte till Slussen och åt på Herman's, tog sedan en underbart mysig promenad ner till gamla stan, tog Djurgårdsfärjan över till Djurgårn', åt glass och tog spårvagnen tilbaka till stan.

Rena utflykten. Underbart mysigt!

Lite senare på eftermiddagen (efter Pappa och jag kommit tillbaka till stan) så träffade jag Fatima och pratade om massor av grejer som vi behövde "catcha up" på eftersom vi inte setts på en månad. Det är helt fantastiskt vad mycket som kan hända. Vi satte oss på gräset Framför Kungliga Biblioteket vid Humlegården och njöt.

Jag har även idag hunnit införskaffa några söta klänningar och toppar till Sommarens utflykter (Svung & Fest i Nord). Men har fått lite shoppingångest.. :/ Inte bra.

Kort sagt; Solig dag resulterade i en perfekt dag för utflykter.




Slussen; Jag & Pappa.


Fatimas & Mina fötter i gräset, i Humlegården.

Kommentarer
Postat av: jossan

mjau det gör vi!

jag har precis läst klart fyran

så jag är klar, men ska börja om igen

nu, tagga svuuuuuuuung nu min ledare!

pus

2009-06-25 @ 00:48:03
URL: http://borgenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0