Studentraj.

Jag kan inte ens börja med att förklara hur lång min dag igår var. Men jag tro att Stephanies varit längre i jämförelse. Trots att jag fick sova till 8.30, så somnade jag ändå inte förens runt 2 snåret. Intervjun gick helt sjukt bra, jag hoppas verkligen på det här jobbet och, inte för att ge det otur men.., det ser lovande ut.

Klockan 13 var det dags för utspringet. På med "I <3 Steph" tröjorna och bästa leendet och fotografera galet. En mycket glad, emotionell och "fri" Steph sprang ut mot  hela familjen & vän gruppen som stod och väntade på gräsplanen vid Täby Enskilda Gymnasium. Kl 17 var vi på studentmottagningen och hängde, grattade och skojade med resten av folkgruppen (+ ett dussin andra till). Vi var hemma runt halv 11 snåret.

Nu är jag nyvaken, hemma, utmattad, hyperaktiv och trött på samma gång. Men en lyckad glad dag är det. En riktit lyckad dag, på väldigt länge. Tack och lov för en bra start på dagen och tidsfördrift med bra böcker!


Sabine & Emma försöker få en bild på Stephanie som stog långt fram i Studenthopen vid ceremonin.


Den vackra studentskan!


Gert, Stephanie & Irene Johansson. (Hennes föräldrar)


The Klänning


Adelinn!


Markus Leo i MItten, men Bine som tog foto råkade "choppa" av hans huvud :P


Jag. I <3 Steph tishirten och min älskade bikerjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0