the pedals of life are the pedals of eternity.



På iTunes spelas Jimmy Eat World's "If You Don't, Don't" medans jag sitter och tänker på kommande vecka. Nästa vecka blir det av som svungledare för Örebro tjejerna. Jag är jätteexcited!

Gårdagen var ett långt arbetspass, som trots allt gick fort. Otroligt fort. Rean hade på riktigt börjat på Top Streetwear och det var folk ganska jämt i butiken. Inget stå stilla och softa lite, som det har varit de andra dagarna. Riktigt skönt, måste jag medge. Jag har längtat lite efter folksug till butiken. Ingen stress dock.

Jag har även upptäckt att det finns en till vegetarisk maträtt jag är riktigt duktig på. (Även en vanlig grej i USA) - Fried Rice. Fried Rice, mina vänner, består av Ris, stekt ägg (och oftast ärtor och morötter) samt like grönsaksbuljong att kocka ihop detta med. Denna gången valde jag att skippa morötterna, men det vart otroligt gott. Budjetmat samt gott och enkelt att fixa.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0