Underbara Söndag!

Snart bär det av till Skåne och Solen gassar underbart härligt, trots att det är fem på eftermiddagen. Och bäst av allt; Jag är ledig imorgon! Det är dags att ta och leta upp den dära safariklänningen från H&M. Jag som lämnade kvar min på Hawaii, inte visste jag att dom skulle bli moderna även denna sommar?? Tusan också!

Imorgon blir der en liten härlig shoppingdag med Emma. Tack och lov för lite fritid!

För första gången på riktigt i mitt liv, så fick jag idag översätta till Engelska åt två Damer. Helt fantastiskt. Först fick jag lite småpanik över själva tanken att översätta, men det gick helt otroligt bra! Otroligt stolt över migsjälv och med en viss saknad av att prata engelska så var det dags att åka hem från kyrkan

Jag har lite saker på min lista att göra i veckan. Speciellt packa ikväll & imorgon. Sedan måste jag även sy om knapparna på min Forever21 kavaj som har börjat lossna lite, och lagades i brådska med blå tråd för några månader sedan (kanske inte så superclassy på en snygg kavaj...), sy en vit underkjol till några av klänningarna som är lite för korta, sy in benen på mina gråa jeans så dom blir smalare och sy upp en topp till Fest I Nord.

Jag har haft Dashboard's låt Stolen på hjärnan absolut hela veckan, och igår tillkom Ryan Leslie feat. Cassie med låten Addiction. Jag undrar varför dessa låtar fastnar på min hjärna?

Jag har på det stora hela taget haft en bra vecka. Jag känner mig ibland som en zombie när jag kommer hem från jobbet och har stått hela dagen. Jag hamnar som i en "haze" på bussen hem och sätter mig ner, äter och går och lägger min i princip när jag kommer hem. I torsdags morgon, innan bussen till jobbet gick, så hann jag tillochmed Skypea med Paul. Jag blir förvånad över hur mycket jag hinner med trots att jag är lite halvt borta när jag kommer hem.

I veckan har jag alltså fått ett antagningsbesked till en mycekt efterlängtad Mönsterkonstruktörslinje, träffat Fatima och myst i Humlegårdsparken med henne, sökt lite studiebidrag, haft en lunchträff med Pappa, träffat Mammas bästa kompis och hennes dotter som kommit från USA (Mamman är Svensk och träffade min Mamma på BYU för många år sedan), ätit födelsedagsmiddag med Pappa, Elena, Bine & Emma; träffat David som kom över igår, jobbat 5 dagar, fått lön och gjort lite nya tunika/klänningsinköp (Reafyndat med andra ord).

Dags att packa - Peace!



Kommentarer
Postat av: jossan!

jackieee

du är så fin,bra snäll

duktig

bääst!

tackföru finns!!!

2009-07-04 @ 13:14:26
URL: http://borgenfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0