"and you like me tha way I am"

Holy Birgitta alltså. Jag vaknade nyss. Klockan är nästa 7 på KVÄLLEN och jag har sovit i princip hela dagen. Jag gick upp vid 9, duschade och åt frukost, gick till HF-aktiviteten där vi skulle avslutsa saker vi gjort de senaste gångerna inför utsällningen nästa vecka. Var helt slut efter att ha hostat konstant hela morgonen (så att ryggen gjorde ont dessutom) och gick tillbaka till mitt rum vid 12 och har sovit tills nu. Det är helt otroligt, och jag skulle dessutom kunna sova ännu längre, men nu sitter jag och gör min matteläxa. Det är bäcksvart ute redan.

Jag kommer troligtvis somna igen om någon timme. Några vänliga självar, eller ganska många faktiskt, har kommit förbi eller smsat och sagt att dom hörde att jag var sjuk och frågade om jag behövde något. Det är skönt att veta att jag inte är bortglömnd när jag är sjuk i alla fall. Önskar lite att det kunde applicera till när jag är frisk dock.

Peace

Kommentarer
Postat av: Nät

Åhhh baby! Jag är så ledsen att du mår dåligt. Jag hade kommit över med mer tee och vitaminer och med mat om jag hade kunnat :( Du måste se till att äta bättre. Visst är det bra att du får sova ut, men du behöver vitaminer för att boosta imunförsvaret! Bli frisk så att jag får se dig i den där kjolen!! Jag är ledsen att jag är så patetiskt uber-svag och inte kan pyssla om dig :(

2009-03-15 @ 08:05:27
Postat av: David

Awe. Stackars sjuka själar på Hawaii! Se! Sverige is the Holy Land of healthiness!

Hoppas du mår bättre Jacqü! Bon apetit por le vitamines!

2009-03-16 @ 01:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0