The death of an Interior Decorator

Oh my gosh, så jag struntade i att gå till en av mina klasser för att kunna sitta i mattelabbet och jobba på mina 3 kapitel matte. Jag hann klart kapitel 9.1, började på 9.2, blev frustrerad och började på 9.3. Lång historia kort - jag har fortfarande halva läxan kvar på kapitel 9.2 & 9.3. Inte hann jag göra någon batik eller väska inte. För övrigt så hade jag bara ätit frukost på morgonen också och var tvungen att springa över till Cafeterian och äta nånting, som visade sig bli en äcklig fisksoppa & ris. Sen började Sam & Paul att pratta om råttor och nämnde någonting om att det antagligen ligger lite råtta i min soppa, och jag blev så äcklad att jag inte kunde äta resten.

Efter cafeterian & mattelabbet (som jag satt i från 13.15-19.15 för övrigt) så åkte jag och Paul ner till Kaneohe för att leta present till Brittany. Men köpcentret stängde 30 minuter efter så vi strosade runt och hamnade på Borders (som hade öppet till 10) och letade böcker åt varandra, och gick sen och såg filmen "Knowing" med Nicolas Cage. Bra film faktiskt! Jag lovar att en mormon har haft en hand i den dock. Mamma, du skulle verkligen gilla den filmen, det lovar jag! Den påminner om "Signs" med Mel Gibson.

Skönt är det i alla fall att det är en "State Holiday" imorgon, så det  blir lite mera ledighet och relaxande för en gångs skull. P's & B's pappa kommer hit imorgon lagom till Brittany's födelsedag och då ska vi tydligen äta middag med honom på kvällen. Jag har träffat honom förut, när han & mamma McPhee var här för att droppa av B på Hawaii, men dom gick till sängs ganska snart efter jag kommit över så jag hade aldrig riktigt chansen att prata med dom. Men imorgon, = ska bli mycket trevligt! :D Det blir en liten tripp enr till Waikiki, och då minsann ska jag ta och checka in på American Apparel! :D

Peace

http://www.musicomh.com/films/trailers/trailers_images/knowing.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0