Kan jag bara få berätta för er

att jag satt uppe till klockan 4.30 i natt/morse för att göra klart min matteläxa. Kära nån alltså! Jag är helt förvånad över att jag lyckats hålla mig vaken så länge också. Och är fruktansvärt stolt. Trots några få timmars sömn så är jag inte speciellt trött. Men det kommer bli en lång kväll. Winter ball & Brittany's födelsedaysparty.

I'm so excited though!

Igår kväll såg jag även filmen Amelie, som Paul ville att jag skulle se. Amelie är nog den skummaste, roligaste och sötaste feel good filmen jag någonsin sätt. På ett totalt udda, men humoristiskt sätt, så berättar dom historien om Amelie och hennes märkliga öde. Den måste ni se! Jag vart helt överlycklig och sprallig i själen efteråt, för att inte talla om de små lyckotårarna som rann ner för kinden. Det var nog den som hjälpte mig att hålla mig vaken för matteläxorna.

http://www.dissimulate.org/accordingly/wp-content/uploads/2007/12/amelie.jpg

Seriöst, Amelie (Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain) är min nya favoritfilm.

Kommentarer
Postat av: Nät

Åhhh Amelie=Kärlek!

2009-03-28 @ 05:40:15
Postat av: Anonym

amelie from montmartre heter den juuu! Och den är fantastisk!

2009-03-28 @ 13:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0