Ke Alaka'i

Imorse frågade Lucy, från min figurtecknings klass, mig om jag hade tid efter skolan, för hon ville göra ett reportage om mig och FIDM i skoltidningen. Helt överlycklig vart jag och dagen rusdchade förbi. Innan jag visste ordet av var jag på väg hem efter skolan, bytte om till min ny-sydda kjol, bättrade på sminket och gick tålmodigt utanför vårat dorm och väntade på henne & fotografen. Sedan satt vi väll och snackade i 1 timme, tog bilder, tittade på mina skisser och så fotograferade dom mina antagningsprover och garderob (som jag på senaste fått höra tjejerna kalla Fashion Heaven/Dream closet, vilket jag inte riktigt håller med om, men den är trevlig). Så det känns jättekul! Om jag förstår allt rätt så ska tidningen tryckas redan imorgon, och jag väntar med storspänning på den! Jaykaiy meets "Ke Alaka'i" (BYU Hawaii's skoltidning).

Coolt, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Marita

Den tidningen vill vi se. Kram

2009-03-24 @ 22:22:56
URL: http://mitassida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0