Måndag.

Ugh, jag har sovit sämst i natt alltså. Vaknar ungeär var 30 minut för att min hals bränner. Huvudet känns tungt, kroppen är utmattad och näsan börjar rinna.. Jag börjar bli sjuk. Igen. Fasen alltså. Jag har inte tid denna vecka! Efter skolan idag så måste jag jobba några timmar, sedan flänga iväg till WalMart för att köpa grejer till Hjälpisaktiviteten imorgon, komma hem, göra 2-3 exempel på vad vi ska göra. Plugga till Matteprovet på tisdag. Sova. Flänga upp till klasserna, jobba igen efter skolan, sedan ta Matteprovet. Och någonstans emellan måndag och Onsdag måste jag klämma in en runda ner till PearlRidge/Ala Moana för att fixa registreringen av bilen... Suck.

Är ni sjuka där hemma också?

Kommentarer
Postat av: steffi

jaa, åh vad det är synd om oss! <3

2009-03-10 @ 00:31:55
URL: http://bananasandmilk.blogg.se/
Postat av: David

Ja måndagar är det värsta alltså!

2009-03-10 @ 09:35:07
Postat av: Mamma

Klart vi är sjuka här också! Det snöar och snöar idag, och jag nyser och hostar då och då. Bihåleinflammationen har gett med sig (äntligen!), men jag har lite yrsel och fortfarande huvudvärk. Den 4 april ska jag på återkoll så att inte tumören har vuxit tillbaka, och då ligger man i en MRI-maskin med huvudet i ett slags visir. Be för mig då, för jag blir så klaustrofobisk.



Nu är det exakt 5 veckor tills du kommer hem, och jag längtar efter dig! Vi ska försöka hinna snygga till det lite mer och kanske måla om i vardagsrummet och övre hallen innan du kommer, men du får gärna vara med och måla om i köket och lägga golv där.



Älskar dig!!!! Puss, Mamma

2009-03-10 @ 14:42:05
Postat av: mathilda

krya på dig vännen :( <3

2009-03-10 @ 15:15:58
URL: http://tuldah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0