Med tåren i ögat

har jag nu fyllt i min "avskedsansökan" till BYUH. Jag var just över på Housing Office:t och skrev på papper om att avbryta mitt kontrakt för våren och att jag inte kommer fortsätta studera på BYU något mera.

Jag vill ha glass! Sorg! Men jag ska inte öta nån glass för både socker och mjölkprodukter kommer göra min hals och hosta ännu värre. Både socker och mjölk prudocerar mera slem.. vilket definitivt INTE är vad jag behöver mera av.

Nu ska jag springa iväg en snabbis till Health Centret och boka en doktorstid och sen jobba några timmar.

Glada nyheter då?
Ja, jag blev frågad till våran "Winter ball" som hålls på fredag. Kul, nu har jag i alla fall en anledning att gå för nu har jag en dejt (visserligen inget jag har något intresse av alls, men han är rolig så det blir en underhållande kväll).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0