Nu är vi 2 i sjukstugan

När jag vaknar upp imorse (läs klockan halv 12 på förmiddagen) så sitter min Roomate och tittar på film på min dator samtidigt som hon hostar ganska frenetiskt. Jahapp tänkte jag, vilken tur att det inte bara är jag som skippar kyrkan för att jag är sjuk. Så hon och jag har myst upp oss i min säng och tittat på "Fightclub" & "Confessions of a Shopaholic" samtidigt som vi hivt i oss apelsinjuicen Stephanie var snäll nog att köpa till mig igår.

Det är skönt att inte vara ensam när man är sjuk. Jag älskar min roomie, Chantal. Seriöst, jag skulle inte kunna ha en bättre kompis/syster att dela rum med.

Igår kväll var det en helt galet intensiv basketmatch på campus. Seasiders egna (BYU Hawaiis basketbolls team) har tagit sig till Division 2 och gjorde helt fantastiskt ifrån sig igår. Matchen var jämn nästan hela vägen men vi slutade med vinnande påäng på 78-62. Oj oj oj vad mycket folk vi hade i CAC arenan. Trots att jag vaknade upp vid 19.30 (då matchen började) så gjorde jag mig iordning och missade första 30 minuterna, men det var definitivt v ärt det.

Efter matchen åkte jag, Paul, David, Nijiko & Sharon ner till Kaneohe och såg "The last house on the left" på biografen. Det var en ca 2 timmar lång film, som var väldigt blodig. Jag måste säga att jag inte tyckte om den. Den var för grov.. Ni som har sett den vet exact vad jag menar. (Hint: Speciellt när killen med bruten näsa får sin hand mald i handfatets kökskvarn... ÄCKLIGT!!)

Alltså, filmer sedda de senaste 3 dagarna:

Poster art for "The Last House on the Left." http://thisdistractedglobe.com/wp-content/uploads/2008/09/fight-club-1999-poster.jpg http://rippleeffects.files.wordpress.com/2009/02/confessions_of_a_shopaholic_movie_poster.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0