PCC Night Show

I Torsdags Kväll kommer Brittany in till mitt rum  och frågar om jag vill hänga med henne till PCC och se den nya Nightshowen som PCC har satt ihop. Efter den vanliga Night Showen, och gratis! (Man måste ju älska sina gratis grejer förstår ni. Även om jag har ett säsongskort och kan gå gratis närsomhelst..)

FANTASTISK!


Åh vad jag kommer sakna PCC's Night Show's! Dom är underbara, kulturförfriskande, rytmiska, energiska och harmoniska. Fantastiskt att se danser från alla Polynesiska öarna ochd eras färger, kemi tillsammans. Jag kommer sakna känslan jag får när dom sjunger "Aloha/Greeting" sången i början och slutet av föreställningen, och hur den ger mig rysningar som får allt håret på hela kroppen att stå upp varje gång.
Jag kommer sakna att åka till Kava Roots och käka Acai Bowls, som är något av det godaste jag någonsin ätit i frukt/müsli väg.

Fakta, Acai Bowl:

Ett brasilianskt bär vid namn Acai Berry, mixas tillsammans med äppeljuice för att bli till en smootie liknande kräm, över läggs "granola" (typ start müsli), skivor av banan och över strös honung. Det är något så gott så ni förstår inte.

Fakta #2: Jag kommer sakna Hawaii.
Även om det kommer bli skönt att komma hem ett tag och slippa bo i ett litet Ghetto/student samhälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0