Spontan akt av kärlek.

Varför jag älskar min mamma: Hon skickar med en skiva i posten av en artist som jag fullkomligt älskar. Christian Walz nya album "The Corner". Det gjorde min själ så fruktansvärt lycklig av att öppna paketet med djungelvrål, bankpapper och en ny cd-skiva. När jag sedan tackar mamma miljoner gånger om så säger hon: "Så fort dom började göra reklam för skivan så bestämde jag mig för att du skulle få den".

Mamma, du är underbar, på alla sätt. Tack så fruktansvärt mycket! Skivan, för övrigt, är riktigt bra kan jag berätta för er. Favoritspår hittils är "What's Your Name?" & "What a Waste".


"What's your name? What's your sign? Where in heaven have you been all my life?"
- Christian Walz


http://images.tradera.com/481/76151481_1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0