The All-American Rejects, 6 Mars

Bästa konserten någonsin jag varit på hittills! Helt stört vad bra dom är Live. Jag, Nät, Sophia Olsson och Paul drog oss ner till Pipeline i Honolulu och ställde oss i kö utan biljetter, En av vakterna hjälper oss att komma in, bakvägen och vi betalar honom i handen. Kommer in och är ungefär 10 meter från scenen. När förbanden börjar spela så flyttar vi oss ännu närmare och jag och Paul hamnar 3-5 personer framför scenen. Konserten var hetls störd! Jag hoppade och skrek som aldrig förr. Varje favoritlåt spelade dom (Dirty Little Secrets, It Ends Tonight, Swing Swing, Gives You Hell), speciellt favoriten av favoriterna "Move Along". Underbart!

Förband; Nått New York Band (som spelade fel och ganska falskt, Men 3 snygga brorsor var dom i alla fall), och The Color of Fred (med Fred Mascherino från Taking Back Sunday).





Sjukt bra Live!

Kommentarer
Postat av: syster bob

Asså du fattar inte hur SJUUUUKKKTT avundsjuk ja eee!!! lyssna på Move Along igår gaaahhh måste ha varit so sweet live<3

2009-03-08 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0