Bring on the weekend!

Äntligen! Det är fredag, helg och sovmorgon som gäller! Inte för att jag direkt går upp tidigt några dagar alls, med undantag för de 2 intervjuer jag haft i veckan. Däremot så är jag en av dom där riktigt morgonpigga människorna, så även om jag snoozar klockan 2 ggr innan jag går upp så blir jag pigg inom 5 minuter.
Påse
Rekryteringsträffen tog 5 minuter. Och det var samma kille från Profile Consulting som intervjuade mig igen. Men denna gång var han faktiskt trevlig. Fast, jag hade ju önskat att det var någon annan så jag kunde få göra ett  bättre intryck än att nervöst göra bort mig som om jag inte hade någon barista erfarenhet alls. Shame!

Äntligen är det helg i alla fall, naturgodispåsen är full och imorgon är det födelsedagsgrillning för Sabine @ the Usterud's mansion. Yes!

Sista provningen av klänningen blir det även för min kära vän Stephanie, jag tror att hon blir riktigt nöjd faktiskt!

En annan sköning är att Mammas bil är på verkstan efter att en idiot (förlåt, kanske ska säga mindre uppmärksam karl) backat rakt in i mig på Täbbans parkering, så vi har en sjukt fräsch hyrbil (som försäkringen snällt betalade) - En Volkswagen Golf. Den kör helt fantastiskt mjukt. Som att köra på moln!

Anyways.

Idag kom även min chica Östermalmssida ut av någon anledning. Det vart en rosa Ralph Lauren skjorta, original fit, instoppad fram i ett par fräscha gråa stuprörsjeans tillsammans med jesus sandaler och stora pärlörhängen. Det kändes riktigt bra.

Trevligt helg allihopa!



Kommentarer
Postat av: David

Haha, fast det där ser inte ut som Jesus-sandaler? Eller har jag missat något? :P

2009-06-01 @ 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0