Hermans

Igår var det dags för änu en underbar lunch tillsammans med Moster C och Mormor. Vi åt på Hermans Vegetariska Restaurang (mer som ett mysigt matställe än restaurang). Hermans låg en liten bit ifrån slussen, nära Ersta Sjukhus. Helt gudomligt god vegetarisk mat. Efter att vi har ätit klart och ska gå och hämta te och fika så kommer ingen mingre än Björn Gustavsson själv in. WOHO! Jag ser hur två av tjejerna som jobbar på restaurangen tar foto med honom i hörnan innan jag fullt uootäcker att det är han, säger till Emma och båda börjar fnittra. Det bästa är ju att han sitter ett bord emellan och framför oss, samtidigt gör han lite konstiga ljud för att få lite uppmärksamhet och åde jag och Emma ser hur han sneglar bort mot vårat håll (och vi sitter längst bak i restaurang delen)! :D Ja, söt är han definitivt!!


#Headline#

Hermans Stockholm Hermans, vegetarisk, hälsokost, buffé, vegetariskt, Södermalm, vegetarian, vegan, lunch,middag
(klicka på Hermans bilden för att komma till hemsidan)


Note to Self: Skaffa en bra vegetarisk kokbok innan LA flytten och lär dig göra sjukt goda recept! :D


Efter en sjukt härlig lunch så åker vi hem. Jag och Emma tar oss ner till Friskis&Svettis och kör ett kickboxnings pass och springer en vända när vi kommer hem. SÅ idag är jag lite mör, men det är definitivt värt det. Underbart!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sissel

Inte så konstigt att BG sneglade åt ert håll så söta som du och E är!

2009-05-08 @ 08:32:15
URL: http://blommigaprickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0