Klänningsförfrågning.

Jag älskar att det är i studentens tider. Senast idag fick jag en till förfrågan om jag kunde göra en balklänning till den vackra Emma Lund som går ut 9an i vår. UNDERBART! Äntligen får jag lite att göra. Stephanies första mönster är snart klar och toillen ska sys upp och provas.

Ps. Steph, när har du tid att komma över en snabbis för första provning?

Anyways. Jag sitter i full gång med att söka jobb via arbetsförmedlingens, suck.., hemsida. Men jag hittade en hel del guldklimpar! Lite Dressmann, lite Timarco etc. Så nu återstår att se!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Nätet

Och så får du inte glömma att det finns en liten Skåning i Hawaii som drömmer om en I love Jaykay tröja.....

2009-05-13 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0