konsult.

Jag sitter och tänker.

Konsult låter riktigt bra i mina öron!

I övrigt så satt jag och Fiston och utbytte lite affärsideer igår kväll på Skype. Jag tror att vi kom frma till att min var fullt genomförbar och otroligt intressant. Jag är jätte uppspelt. Den idén jag har är något som jag velat göra länge. Väldigt länge. Och det är en idé som skulle hålla i längden också.

Om jag endast hade ett jobb nu så jag kunde börja dra in lite pengar, spara ihop och genomföra mina ideer.

YAY!


http://www.glasbergen.com/images/51.gif

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Klockren bild! Blir alltid så trött på alla väntegrejer i telefon, haha.



Tack sötnos! :) Lite roligare att höra än kommentaren jag fick av mina farmor.. Men men, alla tycker inte samma lika, och tur är väl det ;)

2009-05-29 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0