Social Butterfly

Kim Herold's "Social Butterfly" är på min hjärna idag. Underbara svenska sommar dag! Hela morgonen har jag och mina systrar suttit ute i solen och solat oss. Jag började frukosten med havregrynsgröt & äppelmos i sommarsolen och bättrade på min ganska fega Hawaiibränna. Som nu dessutom blivit riktigt fin.

Vid kl 13, eftermiddagstid, så ringer Steph och vill mötas upp så vi kunde åka till stan och köpa tyg till hennes studentklänning. Helt fantastiska tyger fick vi tag på billigt på "Tygverket" på Söder och gav oss in till "Mattsons Band" på hötorget för att hitta sista detaljerna till klänningen. Helt fantastiskt. det kommer bli så fint Steph!

Vi njöt av resten av eftermiddagen sittandes på Dramatens trappa och åt 7elevens yoghurt glass & brownie som är ett av det godaste som finns i stan. Perfekt vore också om jag hade en Espressohouse Chailatte i handen. Men Brownien och glassen var mer än nog!

Jag blir så glad i själen av den vackra solen och gassande hettan, den påminner mig om Hawaii!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0