Twilight.

Usch,jag vet att alla tjatar om Twilight just nu, och jag tänkte inte vara bättre själv. Jag hade (som tidigare sagt) aldrig hört talas om Twilight innan det var filmpremiärsdags och alla i USA pratade om den. Inte heller hade jag läst böckerna. När jag fick höra från Paul att det var en vampyrfilm, så vart jag tveksam. Men när jag sett den så vart jag nog helt fast! Påväg till Utah över jullovet så köpte jag Twilightboken på flygplatsen i Honolulu och började genast sträckläsa den de 5 timmarna jag satt på planet, varvat med att folk pratade med mig (eftersom jag satt i mitten på planets 3sits platser). Sen har jag inte tagit upp läsningen förens för 4 dagar sen och har svårt att lägga ifrån mig boken. På riktigt.

Nu sitter jag ute i solen och läser den i några timmar och blir helt galen. Jag vill veta vad som händer i nästa bok, New Moon, NU! Twilightboken är inte alls som filmen. I efterhand så märker jag att dom satt ihop lite grejer och bytt plats/händelser på vissa grejer i boken. Min slutsats har då blivit att boken är mycket bättre och mer förklarande.

Twiligt filmen är ju förståss otroligt bra, missförstå mig inte. Robert Pattison är inte att leka med. Sjukt snygg, manlig och sexig skådis!

http://media.movieweb.com/news/2008/twilightconposter.jpg

Kommentarer
Postat av: Jenno

Akta dig för Twlight. Grovt beroendeframkallande och det blir tyvärr bara sämre och sämre med böckerna, i min mening i alla fall...

2009-05-28 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0