Uniflex intervju.

Intervjun jag hade i morse gick riktigt bra. Uppe på Uniflex kontor i Globens shoppingcenter så satt vi, en liten grupp, och väntade på att våra intervjuare kulle ropa upp oss.

När det väl var intervjudags, så fick jag en jättetrevlig tjej som log och skrattade lite med mig allt eftersom vi hade intervjun. Men som sagt, vi får se hur det går. Uniflex anställer ju i projekt så att säga. Dom har många konsulter till olika företag, och konsult är ett jobb jag varit lite sugen på ett tag. Det ända är ju då förstås att innan man blir konsult så måste man ju börja "konsulta" någonstans. Precis som med jobb, så vill de flesta att man ska ha erfarenhet, men man får ju ingen erfarenhet om ingen anställer än. Jag är riktigt påhittig, kan komma med lösningar fort och kan flyttas runt till olika ställen utan problem.

Håll tummarna för mig. Kanske blir jag en konsult i framtiden?


(observera att detta inte är ett riktigt visitkort..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0