brake them down.

Tack och pris för sovmorgonen jag fick idag. Studiedag för the win! Jag har inte fått sova ut på 3 veckor, och hjärnan blir lite messed up.

I helgen ska jag hinna plugga på lite till proven vi ska ha i Mönsterkonstruktion nästa vecka. Som tur är får vi ha pärmarna med oss. Och pärmarna är feta, plus att jag NÄSTAN glömde dom i Kungshallarna igår kväll, men Emma lyckades få med dom. Utan pärmarna ahde jag nog gråtit. flera månaders arbete - Poff! Borta!

Ikväll blir det en lugn kväll. Jobbar på NK mellan 16-20 och sen kanske det blir skridskoåkning med resten av YSA i Vasaparken. Men jag tror att jag hellre åker hem och chillar med David och Emma på Donken i Åkersberga. Mycket lugnare, trubbelfriare och närmre hem.

Jag känner mig väldigt tacksam för mitt liv denna vecka. Med alla aktiviteter jag har haft och de nära vänner som verkligen visar att dom bryr sig.


Leona Lewis - Happy

Kommentarer
Postat av: Nät

Jag vill också chilla med dig på donken!

2009-11-28 @ 08:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0