fjärilstopp & the city

Jag tänker fortsätta veckas "sulking" (surande/deppande) med musik från The City och sy upp en blus jag idag gjorde mönster på i Gerber. Jag tror att den kommer bli riktigt snygg faktiskt. Tack och lov för Whitney Port (huvudpersonen i The City).

Första dagen på NK idag, med Floralin. Vi packade upp varor inför öppningen (som förhoppningsvis sker till torsdag/fredag). Det är så fint i lokalen! Helt underbara tapeter från ett hollänskt företag, och en jättefin disk. Stort, ljust och fint.

Imorgon blir det dubbeldag; studiedag i skolan, men jobb på både NK & EH Skärholmen. Men jag njuter. Någonting som håller mig sysselsatt, och förhoppningsvis håller det även tankarna borta ett tag.


Fjärilstopp by Jaykaiy

Kommentarer
Postat av: YAIYA

älskar designen, formen på fjärilstoppen!

2009-11-18 @ 07:30:10
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0