Galenskaper.

Det har blivit jobb både före och efter skolan de senaste två veckorna. Helt galet. Floralin öppnade på NK i fredags, och allt vart bra. Emellan varv till NK, skola, tillbaka till NK för att packa upp grejer innan öppning förra veckan, så har jag i princip inte hunnit göra någonting alls.

Det är galet.

Gissa vilken tid jag var uppe imorse? Jo, det ska jag berätta. Klockan 3.45. Mitt pass på Espresso House på centralstationen började klockan 5.15 imorse. Jag har nog aldrig kännt mig så trött tung. Ni vet precis hur det är, visst? :) Platschefen på Centralen, Anna, är nog den snällaste trevligaste männinskan jag träffat! Vid klockan 12, när passet var slut, var det bara att åka direkt till skolan som slutade klockan 18.

Galenheter helt enkelt. trötta galenskaper; MEN bra galenheter. Än så länge klarar jag av allt, plus att det är skönt att vara ordentligt sysselsatt och tankfri.

Lite flera designskisser kommer sen, troligtvis imorgon kväll efetr att jag kommit hem från NK.
:)

Ni får en helt underbar låt att lyssna på sålänge:
Fibes, Oh Fibes! - Love Child

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0