MER FLEX ÅT FOLKET!

Yes! Jag är klar med alla delarna på vårat rollspel, as from today 18.oo! Vilket betyder att jag fick vara ledig imorgon för Marie (min lärare). Perfekt! Antingen så åker jag in till skolan och lajar lite på Gerber, eller så sover jag ut, slappar hemma och kanske syr något finurligt. Vad tycks?

Pluspoäng för att vara snabb, och denna termin inte betyda att jag är slarvig. Jag har till och med fått beröm för mina fint sydda toille jeans till Cindy och ett ybersnyggt mönster till Micheles klänning!

ps. David, kommer inte ud upp till STHLM for reals snart? Du behövs, det börjar bli lite tråkigt här..

Kommentarer
Postat av: Davioo

BAH! Jag skrev en jättelång kommentar som försvann i cyberströmmens fruktade malström... MEN... Jag tar det kortfattat.. =P

Jag kommer ju upp till STHLM för SoulNite! Även om det bara är för helgen.. Nawe, synd att det börjat bli tråkigt... Men det var ju väldigt länge sen vi sågs! Så det är verkligen på plats att leka lite snart igen! =) You deserve some more David in your lives, haha.

Ska iaf planera lite om jobb i helgen, och så kommer jag förhoppningsvis kunna börja köra taxi om typ 2-3 veckor!! :D Håll tummarna!



Och jättekul att det går så bra för dig! =D Awesomeness! You go Jackiooo!!

2009-11-06 @ 00:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0