NK NK NK.

Det känns som att det är något jag säger hela tiden. NK. Låt mig bara få berätta att folk på NK är otroligt trevliga. Det är vissa som jobbar där som kan vara åt det snorkiga hållet. Våra kunder är jättetrevliga! Grannbutikerna är sjukt trevliga, och jag trivs helt enkelt.

Nu kommer jag vara på NK mån-ons kväll + söndag denna vecka. :)

Skolan: Provvecka. Och jag har inte direkt pluggat på. Tur att vi får ha pärmarna med oss!


peace


ps. detta hittade jag i omklädningsrummet på Espresso House i Skärholmen :)
(och vem står på listan, överst? haha)


Kommentarer
Postat av: Davioo

eeey cooling! ^^ du vill inte åka taxi hem med mig imorrn? ;) du får iof betala men jag kan ge dig VIP-taxan, haha!

kanske kommer in och säger hej om inte annat.

2009-11-30 @ 01:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0