pants, pants, pants.

Det blir mycket byxor nu i veckan känner jag.Grundbyxa, byxmodell, formpressning av yllebyxa.. Jaja, jag ska väll inte klaga, men jag vill bara göra någonting åt migsjälv just nu! Tror nog jag ska sätta mig i datasalen idag och göra egna mönster. ha!

Igår var det kursdags med Ann-Helen (min chef) inför öppningen på NK. Det var mest bara en introduktion tille tt ytt kassasystem som alla på NK använder. Inte så himla svårt faktiskt. Och jag tror att jag var den av oss två som förstod det bäst. Ann-Helen är ju van vid det dom har nu på nybrogatan. Men det ska bli kul. I tisdags kväll satt jag och pillade med lampskärmar till Nk butiken. Små tyll skärmar, som der ut som snöbollar nästa. Jättesöta!

Uhm, vad mer.. Soulnite imorgon och till och med söndag. Kanon... err.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0