Bliss!

Innan skolan började idag så var jag uppe på Åhléns huvudkontor för att träffa chefskonstruktören Helena. Jag blev antagen till en praktikplats på Åhléns Mönsterkonstruktions avdelning med start vecka 49! WOHO!

Dessutom fick jag veta igår att jag fått jobbet på Floralin och kommer börja jobba på NK i början av November.

Som om det inte vore nog med det så är modestudierna, det vill säga mönsterkonstruktionen, i full fart och jag älskar livet.

- - - Det känns om jag blivit Lauren Conrad.

Äntligen är det helg imorgon! Både Onsdagen och Torsdagen (idag) har kännts som Fredag, så det är en välförtjänt Fredag som kommer imorgon. Och lov nästa vecka + FF.

:]

Kommentarer
Postat av: Nät

Wow grattis smultronsmulan! Vad kul. Du är så duktig

2009-10-23 @ 02:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0