EH Skärholmen

- Love!

Det var jätteskönt att jobba som barista igår igen. jag fick tillochmed in löv och hjärtan på mina första latte:ar! PCn Linnea var underbart trevlig och hjälpsam, och visade allt som skulle jag hahe frågor om. Sen fick jag stänga själv, och det gick också riktigt bra. Linnea var med första halvtimmen ungefär och sen fick jag jobba själv i überlugna Skärholmens Centrum. Ingen stress alls. Folk är väldigt trevliga i Skärholmens Centrum dessutom, måste jag tillägga. Både personal och gäster! Det ska bli en fröjd att få köra några kvällspass där!

Dessutom måste jag få tillägga att det är fantastiskt att ha en ordentlig timlön igen. I USA fick jag 7,25 dollar i timmen, jämfört med här i Sverige där man i princip får 15 eller 16 dollar i timmen. Sjukt!

peace

Kommentarer
Postat av: Davioo

Nice att det går så bra! =) Måste ju komma och hälsa på nån gång när du jobbar nu ju, kanske kör kvällstaxi och behöver rast nån gång. ;)



PS. Det är lite småjobbigt att läsa med bakgrunden.. =P (Jag markerade texten så vart det lättare.. men en tanke bara..)

2009-11-02 @ 01:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0