hard work, work, work

Floralin ringde tillbaka igår eftermiddag. Och dom vill att jag kommer in och provjobbar för dom på Torsdag eftermiddag för att se hur jag trivs och hur allt funkar, och så. Perfekt! I'm so excited!

Helgen väntar inga nöjen direkt. Mest avslappning och utsovning. Det kanske blir en fika med Stephanie idag.

Oh, ja! Två av mina presentkort gjorde sig till nytta igår! Det blev två underbara strumpbyxor från H&M (som dessutom har en högre kant upptill = WE LOVE!). Sedan blev det en kofta, tshirt med tryck, svart t-shirt väst och en helschysst tröja för 49.- på GinaTricot.

Det bästa var att jag träffade Ammi (som jag jobbat med väldigt länge på gina förr i tiden) och hon jobbade idag i Täby när jag var inne. Åh, vad jag tycker om Ammi. Genomgod tjej som trots all skit hon får, jobbar kvar på Gina. Hon förtjänar så mycket bättre.
Jag är i alla fall glad att jag träffade henne igår.

För att bygga på mer av gårdagens fantastiskheter så skype:ade jag med Brittany en stund också. Henne saknar jag väldigt mycket också. Hon är ju som min egen syster. det ska bli skönt att få träffa henne på en ganska daglig bas, tillbaka på Hawaii igen.

Det här är Brittany. En av de sista dagarna jag hade kvar på Hawaii dessutom. Vi står utanför Heathers hus och skulle åka ner till Swapmeet. I miss swapmeet too.


Ha en underbar helg folks'!

Kommentarer
Postat av: Nät

IHHHH Grattis!!

2009-10-18 @ 23:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0