"I've been roaming around, always looking down at all I see"

Jobbintervju nummer två på Ur&Penn gick också superbra. Den tjänsten är på 5 timmar i veckan och skulle absolut kunna matchas med Floralin timmarna. Fantastiskt!

Jag väntar nu att höra från båda företagen om hur det har gått. Möjligheten finns ju förstås att jag inte skulle få någon av jobben :/ Skit också, det finns alltid en chans att amn iten får jobbet. Jag kanske har extra otur och itne får någon av dom..

Trots chansen att jag kanske inte får jobben så är jag jätteglad att jag fick komma på intervju i alla fall. Min ansökan är tydligen intressant nog att få arbetsgivarna att nappa på.

Hålla tummarna, hålla tummarna, hålla tummarna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0