någonting är fel på mig?



Nej, snarare tvärt om. Idag skrev jag kontrakt med Espresso House igen. Så nu har jag två jobb (varav ena är kontraktskrivet), en praktikplats på Åhlens huvudkontor med start v49 och Mönsterkonstruktion (skola) på dagtid.


Det är sjukt vad livet flyter på... På riktigt! Helt underbart de två sista månaderna innan jag åker tillbaka till Hawaii. Sjukaste är att BÅDE Espresso House och Åhlens vet att jag åker tillbaka men bryr sig inte och vill att jag kommer tillbaka till dom när jag kommer hem för Emmas student ett par-tre månader i april. Men det gör mig faktiskt glad att vara tillbaka i Barista branschen igen. Alla var så nedrans trevliga, och jobbet var faktiskt kul!

Välsignelser, välsignelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0