redo? let's go!

Jag sitter nu och laddar inför en till intervju imorgon bitti. Äter igen fick jag skylla på läkarbesök, emn hade dock gjort klart min plaggskiss att ge till Jeanette i min klass, som ska göra mönstert till den.

Vi börjar med ett flera veckor långt "roll spel" imorgon,
vilket innebär att man gör en plaggskiss, som man sedan ger till en annan person i klassen som ska göra mönstet till denna, och sen ger denna personen (så kallade konstruktören) vidare det till en andra person som ska sy upp plagget. Ett roll spel.

Det ska bli jätteskönt med lite flextid
under de kommande veckorna. Det hänger mest på hur snabb du är och när dom andra är klara så man kan ha ett "avstämmnings möte", eftersom det är 3 stycken personer inblandade på samma design. Sovmorgon säger jag dock. Och äntligen lite mera extra tid att göra saker på datan.

Vi arbetar med Gerbers mönsterkonstruktions program Måndagar&Tisdagar, och jag älskar det! Jag har verkligen haft lätt för programmet och ligger före alla i min klass. Så pass attjag sitter och gör egna konstruktioner och manuella konstruktioner från ond-fre lektionerna på datatimmarna. Men det är bra att få öva och upptäcka lite själv också, det har jag nog lärt mig mest på.

Shit att det redan är Torsdag imorgon...
Hej!
Jag fick idag hem ett brev om komplettering av uppgifter till min studiemedelsansökan för Brigham Young University med start i Januari. På brevet står det att jag ska komplettera med antagningsbevis, men det antagningsbesked jag fått har jag skickat in med ansökan.
Jag har studerat på samma skola mellan Augusti 2008-April 2009, och har skickat med studieresultaten för samma program under dessa perioder, och har varit hemma nu på uppehåll emellan.
Jag fick ett I-20 (för mitt visum) skickat med antagningsbeviset, på detta står det vilken utbildning det gäller och när studierna påbörjas och förväntas avslutas. Vill ni att jag skickar in en kopia på detta istället? Visum pappret är påskrivet och stämplat av skolan och, som sagt, följde med Antagningsbeviset.

Hälsningar,
Jacqueline Usterud

Kommentarer
Postat av: Nat

"skylla pa lakarbesok" Nice! Bra jobbat smackaroo. Det ar ju det jag sager. Du ar bast helt enkelt

2009-10-15 @ 02:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0