yeees man!

Jag har nu fått mina första officiella 'non-top streetwear' tider på Floralin! Yay! Är det någon som vill hälsa på mig på NK nästa vecka så kommer jag finnas där: Tisdag, Onsdag, Fre mellan ca 15-20 och Lördag & Söndag ca 10-17.

Som om det inte vore nog med detta så ska vi dessutom på studiebesök på H&M's huvudkontor på tisdag morgon med skolan! Dubbel yay!

Äntligen,
må jag tillägga, så har dom fixat min BYUH account sida så jag har kunnat lägga till klasser i min "önskelista". På Måndag natt börjar registreringen av klasser för mig. Oj vad jag längtar! Det ser ut som att ag faktiskt ska ta på mig 18 credits första terminen tillbaka. Jag tror att jag klarar det. 2 á 3 credits classerna (dvs 6 credits totallt) är Art klasser. Resten blir typ biologi, historia, eng 202 (blöööö, men måste ta..) och en Fitness for Living klass.

'Gosh life is good. Jag tror att jag säger detta alldeles för mycket just nu. Snart kommer det slå tillbaka på mig. Men jag är bara för lycklig just nu för att det ska lugna ner sig. Det är lov, jag har fått första arbetstiderna (vilket också kommer ge mig extra pengar till jul och en lön när jag är på Hawaii). Så, förlåt, men jag vill bara dela med mig av glädjen lite!


Kjolen jag sydde för två veckor sedan & toppen jag köpte på H&M för 99.- i Fredags.



Bine Sydde också en kjol, fast i lördags:

Kommentarer
Postat av: Nät

Ihhhh grattis Smackaroo! Du jag tar bara en massa major klasser men jag måste välja en 3 credit elective, så den kan jag kanske ta med dig. Ska du ta några kul klasser?

2009-10-27 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0