and you shall be sent

back to Hawaii.

yes, det är väldigt sant. Denna morgon, fick jag mitt antagningsbesked från BYU Hawaii. Jag vaknade upp, läste min mail och såg då att jag fårr ett mail läsandes "CES Admissions have reached a decision regarding your application" och höll nästan på att svimma. Utan att våga öppna beskedet, så gjorde jag mig iordning tills jag var tvungen att titta på beslutet. Så fort jag läst att jag blivit återantagen tilll BYUH så sprang jag in i mina systrars rum - djupt skönhets sömns sovande - och berättade mina nyheter. Och självklart - som dom bästa systrarna dom är - så hoppade dom upp och grattade mig.

Så på vägen till skolan klockan 8 imorse, så lyssnade jag på låtar som påminner mig om Hawaii och det slog mig igen att:
Jag är återantagen och kommer åka tillbaka till Hawaii i Januari! I'm so happy I could die!

Jag har en massa saker att göra klart innan jag åker tillbaka: Housing, class reg, Visa and some other stuff.

Oh, I'm so excited.






Kommentarer
Postat av: Nätet

IHHHHHHH!!! JAAAA Grattis. Vad glad jag blir! Mamma gillar deluxe!!!

2009-09-01 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0