BYUH prepp, omgång 2

Idag fick jag brev från BYU Hawaii. Precis som första gången angående Visum och housing. Eftersom jag ansökt om Off-Campus housing, or jag i princip har status "ny student" så tror deras system att jag ite varit på BYUH tidigare och skulle få betala 50 dollar i en ansökningsavgift för off-campus housing. No way jose!

Så jag har ett par samtal att ringa innan läggdags. Housing är nu avklarat och allt som återstår är att skicka in ett mail där jag säger att jag faktiskt redan gått där "two semesters", vilket är "kravet" för att få bo off-campus. Woho!

Sen var det ju visumet ja.. En helt annan historia. :)

Peace


Kommentarer
Postat av: Nät

Men du, visumet borde väll inte vara något problem. Det har ju inte gått ut än. Du behöver bara ett nytt I-20 papper

2009-09-15 @ 09:51:19
Postat av: Mickis

Yay! va kul att du kommer till usa ... nar ar det du kommer dit??

2009-09-17 @ 02:10:33
URL: http://mitchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0