Födelsedagsveckans Esse.

Morgonen startade med ett uppvaknande till "Jag må hon leva" och en chocladtårta utan like. Bines verk fröståss, American Style. Sjukt god tårta! Presenter öppnades, och älskades, och med en sockerkick så begav jag mig av till skolan.

Efter skolan, gick jag bort till institutet som inte är långt ifrån min skola för att hämta upp alla som skulle med ut och äta middag. Bordet var bokat för 11, men vi slutade på runt 20 pers. En guldpapperskrona sattes på tillsammans med en Hawaiiansk plastblommehalsband (en Lei), och var trots allt inte alls lika pinsam att ha på, bara 1 gång om året. Middagen åt vi på TGI Friday's, alla sjöng flr mig mitt i restaurangen och senare på kvällen kom även hela Fridays servitris crew över och sjöng med heliumbalongs röster. Vi satt och åt, skrattade och firade fram till ungefär midnatt.

Absolut bästa födelsedagen jag någonsin haft. Tillochmed bättre än avslutningsmiddagen på Cheesecake Factory i April innan det var ags att skiljas åt.

Fredagagen var = Beröm från läraren. Egenkonstruerade Balmain & Marc Jacobs axlar testade jag fram, och fick beröm av min Mönsterkonstruktionslärare Marie som tycker att jag är fantastiskt duktig och kan gå jättelångt inom just Mönsterkonstruktion. YAY! Utan tvekan att jag skulle vilja det också. Förstå att få sitta på något jättekänt märke och konstruera och vara med i produktionsprocessen. Och att sedan få göra det till mitt eget märke i framtiden. Wow.

Fredagkvällen avslutades med bio, Allt för min syster, med Sabine, Marlene & Miriam. Det var verkligen en bölig film, inte den varianten när någon snyftar till och man sneglar på den som börjar snyfta. Utan den filmen där alla i salongen gråter och ingen vill titta på någon annan för att de själva gråter och sitter überfokuserade, frammåttittandes på filmen. Fantastisk film.

Lite födelsedagsbilder:


kornan de tvingade mig att ha på mig.


Fridays crew sjunger


roslagsbanan hem för natten.



the end.

Kommentarer
Postat av: mickis

aww wish I could've been there :O bra att du hade en sa bra fodelsedag iaf :)



Det gar bra for mig! jag trivs jattebra.. folk ar trevliga, pojkar sota och matten borjar ga okej :p



Vi far definitivt ses!! det skulle va jattekul :) stannar du for spring o summer lr??



stora kramar pa dig!! //mickis

2009-09-30 @ 00:37:58
URL: http://mitchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0