mythical math

Tacka BYU vet jag för Matematiken. Nu när Emma har matte B, och jag har färsk Math 110 (Pre Calc) i huvet och kan glänsa lite. Kommer ni ihåg mina prov eller? (I do - klicka här)
Det visar sig dock att jag inte behöver
ta mera matte när jag kommer tillbaka, eftersom de jag läste där redan har räknats till mina "Generals". Lite sorgligt känns det, men ändå lättande. Sorry Patric, jag vet hur du äääälskar matte, jag med, men jag är glad att jag slipper det nu.

More Art for the people!


Så, spännande vecka att se fram emot. Imorgon ska jag nog ta tillfället att stanna kvar efter skolan och börja på lite egna mönster! YAY! Jag har så många plaggskisser att sätta i verk! Kanske att jag hinner sy någonting till Onsdag? Nu har jag egentligen ingen anledning att inte sy heller. Jag har alla tillgångar i skolan till att göra egna mönster, och om jag vill, sy upp plaggen också! FAB!

Jag blev så himla imponerad av Miriam Nilssons sjömansblus idag - självsydd också då såklart. Miriam Nilsson är en helskön tjej från Göteborgstrakten som flyttat upp till Stockholm, tillsammans med ett helt gäng sköna människor får jag väll lägga till, för att plugga. Självkalrt är hon ju då en sömnads&design fantast som Bine & mig! Så skönt med riktigt folk till Stockolm! FANTASTISKT!




Looking forward to my birthday! Så mycket - som ett barn på julafton. Det var inte igår man kände så heller.


peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

De e fult att ljuga. Du borde välja till matten extra!!

2010-03-16 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0