three wishes darling.

September, min födelsedagsmånad, är här och jag känner att det börjar bli dags för mig att skriva en önskelista. Men jag har så svårt för att komma på något riktigt bra. Det jag känner som kan komma till mest nytta är presentort i klädbutiker, då jag är så fattig att jag inte kan spendera egna pengar på kläder när dom pengarna precis täcker avgiften för Mönsterkonsturktörskursen. Och så finns det ett halsband jag känner mig väldigt sugen på, som jag hört kan finnas på JC, och det är ett halsband som har ett par glasögon på. Helt fantastiskt!

Så:

Presentkort
Glasögonhalsbandet
Ett par örhänden som har nitar på sig (En nit för att vara exakt, och för att kunna matchas med min nitring)
Väska
Ett par schyssta korta mc stövlar med spännen korsade över foten.

DSC_0259.jpg image by spiritfootwear
http://linatallberger.webblogg.se/images/2008/rscn1951_23290133.jpg
MC Stövel (fast gärna i brunt) & nitörhängen

Mer får tillkomma sen.
Puss

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0