do you wanna have a slumberparty in my basement?

Första dagen tillbaka på jobbet iger. Det gick riktigt bra, nästan som att cykla. Hela familjen kom i princip och hälsade på: emma, Bine och David. Maja som jag jobbade med på Stureplan kom in till och med in. Maja visste dock inte att jag jobbade där (och hade turen att komma in min första dag tillbaka) och vart jätteglatt chockad över att jag jobbade där. Jag fick ens tor kram och en massa "shit va konstigt att du är här, sjukt kul!", och så visade det sig att hon också ska börja jobba där!! LYCKA! Dock tog det mig en smärre EVIGHET att stänga första gången. Jag måste verkligen få in några schyssta stägningsrutiner... Heliga Birgitta alltså. Tur att Bine och David var kvar och åkte hem med mig :)

Cykla gjorde jag för övrigt med Sofie Werjefeldt i tisdags! Efter ett möte inne i stan så åkte jag hem till henne så vi kunde luncha. Vi cyklade runt Lötsjön och tittade på 80-tals bilder från hennes föräldrars unga dagar. Sjukt roligt och se allas föräldrars tånårs/unga vuxna bilder!


Idag åkte jag in en sväng till Floralin och rättade till en måttlista på barnpyjamas. Hoppas att andra omgången blir bättre! I övrigt var den bra, men lite stor i benen och omkrets på handled och fotled.
Efter Floralin hämtade jag upp Emma som hängde på hos Bine på Tillskärarakademin och åkte till nya Sollentuna Centrum (Sjukt fräsht!) och köpte lite nya tunikor. När Bine var klar så skulle vi åka till IKEA för middag, men dom visade sig ha stängt restaurangdelen vid 19, så det blev Kista's Foodcourt.

Mysdag med systrarna med andra ord.
Imorgon är det valborg. Man kanske borde hitta på nått kul? Det är någon Valborgsbrasa/aktivitet på Chillet och jag har absolut ingenting bättre för mig, så varför inte! :)

Ps. Jag har verkligen saknat Svenskt Mode.

peace

Kommentarer
Postat av: David

Kul att få hälsa på, och tack för mumset! ^^

Have fun on your Valborg, jag ska jobba.... Yay!

2010-04-30 @ 06:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0