FREEDOM!

Yes, I did it! Finals är klara och nu kvarstår bara en och en halv veckas chill. Ska nog börja med en eftermiddag på strande, sen röra mig ner till stan för att skaffa en ny telefon i stan och köpa upp mitt macys presentkort på smink.

Det har flyttat in en ny tjej i vårt rum igår eftermiddag. Cindy heter hon. Sjukt trevlig och pratar asmycket. Kanske lite för mycket...
Inte för ens jag fick veta att hon bodde i samma hus som Chantal och Erin (och jag är nästan helt säker på att den var Cindy dom sa aldrig diskade efter sig och tog av andras mat) började jag bli lite orolig.

Men jag måste ge henne en ärlig chans. Hyran borta i Casa de Chicas (som huset hon bodde i innan med Chantal och Erin hette) vilket gör att hon fick kämpa lite för matpengar. Plus att hon verkar vverkligen astrevlig och jätteglad.

Anyways. undra om jag ska beställa en begagnad iPhone på ebay eller om jag ska köpa en ny blackberry?

Decisions, decisions.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig! Snart är du här och jag fåt pussa på dig igen!

2010-04-11 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0