i-lands problem

Jag blir så fruktansvärt irriterad! Inte nog med att jag nu har mailat STA Travels (csns resebyrå) 5 gånger (min personliga reseagent inräknad) och fortfarande inte fått något svar på att jag vill boka om min biljett till ett tidigare datum. Speciellt efter som jag inte känner för att sova på folks soffor i 1½ vecka!

Måste man göra allting själv?!
Jag får väll ta och ringa United Airlines istället, eftersom det är dom jag flyger med. Jag blir bara så stört irriterad!

Veckan är lugn dock, jag bara väntar på mina två prov på fredag, och har absolut ingenting att göra fram tills dess. Förutom att jobba... Jippi...

Hade hoppats på lite Thaimat eller Cheesecake Factory, men har ingen att käka med riktigt. man kanske ska ta sig en avstickare till Haleiwa själv.. på fredag eftermiddag, efter proven.. och äta själv..?

Frick-My-Life.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Skojar bara om URL ovan. Hoppas du får ordning på ombokningen. Dålig service tyvärr.

Puss

Pappa

2010-04-08 @ 15:16:10
URL: http://www.lenustfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0