to be or not to be

hemma.

Äntligen måste jag säga. Jag landade i Stockholm ca 15.00 i Torsdags eftermiddag och möttes av en mycket glad och förväntasfull Mamma, med en jumbostor och blå varm jacka i händerna. Dock insåga jag att det faktiskt inet var så kallt som jag troddde att det skulle vara hemma i Sverige. (YES!)
Jag har också lyckats sova till 1-2 på eftermiddagarna (vilket är ungefär 12-13 timmars jetlagsömn) men tagit mig upp utan större plåga, åkt in till stan med Bine och käkat lunch+bio (Date Night för 3e gången - SÅ VÄRT DET) igår eftermiddag. Ikväll är det födelsedagsfest för Marcus Karlsson och Thomas Olergård ute på Lidingö. Man kanske ska ta sig dit?

Dagens i-landsproblem... och töntigaste tjejproblem också för den delen:
Mitt smink försvann i säkerhetskontrollen i Chicago. Jag blev ju sådär lagom irriterad när jag insåg att sminket (bla MAC foundationen, i.d. pudret, Victorias Secret Parfymerna, och Clinique Rouget) försvann när tanten tog min zip-lock påse (och låt mig berätta att jag för engångskull varit duktig och lagt alla "vätskor" i en ziplockpåse för en gång skull) då har slarvat bort den. Mest är det väll mitt fel dock som vart lite snurrig av att dom behövde packa upp min carry-on och skanna den igen, så i förvirrandet glömde jag helt bort min zippåse, och fick då köpa nytt smink igår.. Så surt. Speciellt eftersom en del av det var köpt med mitt MACY'S presentkortet på 50 dollar som jag fick i julklapp julen 2008.

Okej, nu har jag klagat klart.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0