Weekend/Weekday fun-ness.

Frukost på Starbucks, Mililani och Walmart (köpt vacuum packpåsar till min packning!!), Haleiwa Eats lunch, Waimea Beach i ett par timmar, Acaibowl på Kava Roots och sen hem.

Nu återstår überpackning och ännu lite mera utrensning, samt tvättning (pågår).

Tack och lov för en solig dag. Morgonen såg inte så lovande ut, men visade sig bli helt kanon. Joda, lite bränna har jag fått i min superfina nya bikini från Forever 21. :)


nevermind de fula målnen i bakgrunden, allt ser lit mörkare ut av nån anledning. Men det var riktigt soligt.. Här ligger i alla fall jag och Johanna på Waimea och solar.

Hon är riktigt rolig den där Johanna'n. :) Javisst, vi har lekt sen i lördags och hade bland annat en vild kortspelarkväll igår. Vi har lagat middagar tre dagar i rad nu, som har blivit jättelyckade och hade klart en "Svensk sommar och grilla med färskpotatis" känsla. Ja ni vet vad jag menar.

Ps. SNART ÄR DET SOMMAR I SVERIGE!
Hm.. kanske ska hoppas på våren först eller? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0